عاجل

#ليبيا_الآن I البعثة الأوروبية تدعو الليبيين للاتحاد ضد كورونا . . أكدت بعثة …

قناة الان
مصدر الخبر / قناة الان

#ليبيا_الآن I البعثة الأوروبية تدعو الليبيين للاتحاد ضد كورونا
.
.
أكدت بعثة الاتحاد الأوروبي في ليبيا أن طرفي النزاع مازالا يخرقان الهدنة الإنسانية بشكل مستمر بالرغم من التصريحات التي أدليا بها لاستجابتهما للهدنة.
وأضافت البعثة في بيان، أن الأمين العام للأمم المتحدة أنطونيو غوتيريش، حث الأطراف المتناحرة في جميع أنحاء العالم على إلقاء السلاح دعماً للمعركة الأكبر ضد “كوفيد 19″، والذي يعد الآن العدو المشترك الذي يهدد البشرية جمعاء ودعوته إلى وقف إطلاق نار فوري في جميع أنحاء العالم “للتركيز معاً على الكفاح الحقيقي من أجل حياتنا”.
وطالبت البعثة من الليبيين كافة الاتحاد ضد فيروس كورونا لتحقيق رغبتهم السلام في ليبيا وحول العالم على وجه السرعة حتى تتمكن البشرية من التصدي لكوفيد 19.

#Libya _ now I European mission calls libyans against corona
.
.
The European Union mission in Libya (EU) has confirmed that the parties to the conflict continue to break the humanitarian truce on a continuous basis, despite their statements of their response to the truce.
In a statement, the mission added that the United Nations Secretary-General, Antonio Guterres, has encouraged rival parties around the world to lay down arms in support of the greater battle against ko 19, which is now the common enemy that threatens all of humanity. He called for an immediate ceasefire all over the world "to focus together on the real struggle for our lives".
The mission called upon all the libyans to unite against the virus to achieve their desire for peace in Libya and around the world quickly so that humanity could respond to David 19.

عن مصدر الخبر

قناة الان

قناة الان

أضف تعليقـك